sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Tuttuja lomalla!

Joulukuu päättyi ihanasti kun 29.joulukuuta Iskä, Merja ja Santtu tulivat lomalle tänne tapaamaan mua. Oli ihanaa mutta aluksi aika outoa nähdä 5 kuukauden jälkeen uudestaan! Olimme kaksi päivää mun kotikaupungissa Olavarriassa. Esittelin mun kodin, koulun ja kaikki paikat missä mä aina hengailen. Sitten lähdettiin viikon rantalomalle toiseen kaupunkiin eli Mar Del Plataan. Mun host perhe tuli sinne myös. Päivät makoiltiin rannalla ja illalla mentiin kiertelemään kaupungille, käytiin myös vesipuistossa ja sirkuksessa. Uusivuosi juhlittiin myös siellä. Menimme mun host perheen vuokra-asunnolle illalla syömään ja katselemaan ilotulituksia. Reilun viikon jalkeen lahdettiin viela Buenos Airesiin kaupunkilomalle.

                                                                   OLAVARRIA:


                                                               MAR DEL PLATA:












                                                               BUENOS AIRES:

Nakyma hotellin katolta



Hotellin aamiainen <3















Tangoa
Kahden viikon jalkeen niitten piti lahtea takas Suomeen :(. Ma palasin takasin Mar Del Plataan bussilla koska mun host perhe oli siella viela pari paivaa. Pari paivaa oli hieman haikeet fiilikset kun ne lahti ja ma jain tanne, mutta sitten paasi taas tahan Argentiina elamaan kiinni ja oon taas elanyt aivan huippu aikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti